Má životní cesta, která mě zavedla k oboru učitelství, nebyla přímočará. Vedla přes práci ve velkých firmách, domácí vzdělávání až do Montessori prostředí. Vystudovala jsem mezinárodní vztahy a doplnila je o didaktiku a psychologii v rámci celoživotního vzdělávání na Pedagogické fakultě UK. Hovořím plynně anglicky, německy a španělsky.
Přes několikaletou zkušenost s domácí výukou jsem přešla až na pozici vedoucího učitele v Montessori škole, kde jsem načerpala cenné zkušenosti z práce s dětmi. Věřím v individuální přístup k dítěti, v rozvoj jeho talentů a schopností, ale zároveň i v podporu a práci na výzvách, s nimiž se žák potýká. Díky práci ve škole vidím, že přirozeností dětí je se učit.
Jsem velkým fanouškem výuky napříč předměty, kdy vyrážíme s dětmi do lesa, muzea, divadla či galerie a dozvíme se nenucenou formou o všem – od matematiky po zeměpis. Nejlepší situace pak nastává, když dítě ani neví, že se učí. Ten flow zážitek je klíčový, ať už se jedná o uměleckou tvorbu či jakoukoliv lidskou činnost, je znamením, že jsme v souladu s tím, co právě vytváříme.